De laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Mirjam Dantuma - WaarBenJij.nu De laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Mirjam Dantuma - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

09 Januari 2014 | Nederland, Veenwouden

Lieve allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zover. Het moment waar ik de afgelopen maanden naar toe heb geleefd en wat nog elke keer zo ver weg leek, komt ineens heel dichtbij. Nog één nachtje slapen en dan vertrekken Jildau en ik naar de andere kant van de wereld. Morgenochtend rond acht uur vertrekken Mem, Jord, Linde, Petrina en ik vanuit Veenwouden richting Jildau, om vervolgens door te rijden naar Schiphol. Onze vlucht vertrekt om 13.20 en we zullen zondag om 11.20 (plaatselijke tijd) aankomen in Sydney, oftewel we hebben nog een hele reis voor de boeg.

De backpack staat inmiddels goed gevuld klaar voor de reis. Het inpakken heeft me nog wel enige moeite gekost, want wat neem je nu wel en niet mee als je een half jaar op reis bent. Uiteindelijk is het maar hopen dat ik niet te weinig maar ook niet teveel heb meegenomen.

De afgelopen dagen hebben vooral in teken gestaan van afscheid nemen en de laatste zaken regelen voor de reis. Afgelopen zaterdag heb ik een afscheidsfeestje gehad voor alle vrienden en zondag voor de familie. Het waren twee geslaagde dagen en dan begin je wel te beseffen wat je hier allemaal achter laat. Ik denk dat ik iedereen toch wel ga missen tijdens het komende half jaar. Daarnaast was het vorige week donderdag mijn laatste dag op het werk. Na bijna vijf jaar te hebben gewerkt bij de Poiesz was het tijd om afscheid te nemen van iedereen.
En dan morgen nog het laatste afscheid op Schiphol. Iets waar ik nu nog wel tegenop kijk, maar het is iets wat er bij hoort en waar ik niet onderuit kan. ;)

Ik zal jullie via deze weblog op de hoogte houden van al mijn avonturen tijdens mijn reis. Ik heb nog geen idee hoe vaak ik een berichtje ga schrijven, maar ik hoop zo vaak mogelijk. Aangezien we nogal wat gaan bekijken in een half jaar is er waarschijnlijk ook veel om over te vertellen ;).

Liefs Mirjam

  • 09 Januari 2014 - 16:29

    Mem:

    Het wordt rustig in huize Dantuma. Maar, Mirjam heit en ik wensen je alle goeds op je reis en GENIET van alles!!

  • 09 Januari 2014 - 19:10

    Erica:

    Ik ga je volgen en wie weet komen w elkaar tegen. Neem in ieder geval een waarmee trui mee want is hier soms net hollands weer. Maar geniet van je reis.

  • 09 Januari 2014 - 19:10

    Erica:

    Ik ga je volgen en wie weet komen w elkaar tegen. Neem in ieder geval een waarmee trui mee want is hier soms net hollands weer. Maar geniet van je reis.

  • 09 Januari 2014 - 23:23

    Nienke Dantuma:

    Goede reis! Maak er die onvergetelijke reis van! Ik zal je avonturen natuurlijk op de voet volgen ;)
    Liefs Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 7162

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 10 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: